Olin sokea,mutta nyt näen. Mitä näet?

Et osaa kommunikoida.Miten kommunikoidaan oikeaoppisesti?

Täytyykö käydä kurssi ko.aiheeseen liittyen,missä niitä kursseja järjestetään? Sanojen kaatopaikalla vai? Kuka on opettaja? En saanut syntymälahjana taitoa kommunikoida,ehkä sen joku vei minulta. Sain taidon olla ilkeä/haukkua/arvostella,mutta sain myös taidon pyytää anteeksi heikkouttani. 

 

  • "JUMALAN RAKKAUS, ARMO JA VOIMA OVAT AINA SUUREMMAT KUIN SINUN SYNTISI.
  • JEESUS KOSKETTAA SINUA JA ARMAHTAA SINUT AINA, KUN SINÄ KÄÄNNYT HÄNEN PUOLEENSA.
  • ET VOI KULUTTAA LOPPUUN JUMALAN ARMOA, VOIT VAIN KULUTTAA OMAT VOIMASI JA KADOTTAA ELÄMÄSI SYNNIN TEILLÄ!
  • TÄLLAINEN ON JUMALAN ISÄN RAKKAUS SINUAKIN KOHTAAN!" tulta.net

 

Multa on voimat kadonneet ja odotan kauhun sekaisin tuntein torstai-iltaa! Minne menen? Piiloudunko huoneeseen ja olen tekevinäni jotain vai lähdenkö ulos pimenevään iltaan. Minne laitan silmäni,ehkä taskuun... En tiedä... 

Tuntuu kornilta esittää muuta mitä on miksi mun pitää esittää? Olen päättänyt olla esittämättä senkin uhalla,että perästä kuuluu. Tuntuu jotenkin naurettavalta koko teksti,koko blogi,mutta minä en terapiaan tämän ongelmani kanssa lähde,joten sanojen kaatopaikka on nyt mulle kanava toistaiseksi.

 

"

"Mikäli elät mennessä, on koko elämäsi historiaa"

 

Ehkä niin.