Mietinpä tuossa ja oon miettiny toki monet kerrat aiemminkin,että miksi kauneusihanne on hirmu laiha!Silikonilla,hiuslisäkkeillä ja muulla pöperöllä täytetty vahanukke...?

 

En tajua..

Ei mee mun päähän...

 

Toki saa olla hoikka,nuori ja nätti en sitä meinää,mutta kyllä tämmönen viittäkymppiä huiteleva naikkonen alkaa mennä kohti maata näitä ihanteita kattoessa...No emmä sentään viittäkymppiä vielä ihan lähene ;) No joo,mutta kuitenkin !! Miks tosiaan pitää olla semmonen fitness böönä ja sitä takasatulaa sitten kuvaillaan instaan sun muuhun twitteriin ;)

 

Ei hyvä...

Ei kiva.....

 

Minä oon koittanu monenmoiset dieetit,mutta mikään ei toimi! tulee ressi,nälkä,ärsyyntyminen sun muut vaivat. Olishan se mukavaa olla ees 10 kiloa hoikempi,mutta emmä jaksa! En jaksa mitään bikiniböönakuntoonenää ;) En oo kade/katkera,jos olisin niin mä kyllä pystysin oleen vaikka syömättä,koska oon sen verran härmäläänen;)

 

Mun mielestä pulleakin voi olla kaunis,joo mun mielestä voi! (no itte en pidä itteeni kauniina,mut muut on kauniita=)

Esim Tess Holliday on tosi kaunis!!! Tää on mun mielipide ja sä voit olla ihan mitä mieltä sua huvittaa=)

 

Tässä pari Tessiä;)plus-size-model.jpgONE-USE-Tess-Holliday.jpg